Betaalmethodes
- Ideal ( Bij betaling via iDEAL kunnen wij het snelste leveren, wij adviseren u dan ook om zo veel mogelijk via iDEAL te betalen.)
- Paypal
- Bankcontact / Mister Cash
- Creditcards
- Sofort Banking
- KBC CBC
-Belfius direct
-Giropay
-ING home'Pay
- Vooruitbetaling NL38RABO 0102441944 TNV TRUCK-SHOP B.V.
Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
U ontvangt een email van ons zodra u pakket aangeboden is bij DHL of schenker
Versturen
Wij versturen binnen nederland met DHL
Buitenlandse pakketten worden met DHL of Schenker verzonden
Verzendkosten
Binnen Nederland berekenen wij € 6,75 verzendkosten per order
Voor tarieven van verzendingen naar het buitenland worden andere tarieven gehanteerd
zie hiervoor de bedragen bij u orderafhandeling
Levertijden
Goederen op voorraad worden direct verzonden.
u ontvangt een verzendmail met track and trace nummer van ons zodra de zending wordt overgedragen aan DHL of Schenker
Duurt een levering iets langer dan normaal of is er iets onverhoopt niet op voorraad dan onvangt u van ons bericht met de te verwachten levertijd.
Ruilen & Retourneren
Als u een artikel wilt ruilen betaalt u zelf de verzendkosten om een artikel terug te sturen, wij verzenden het nieuwe artikel kosteloos.
Retouradres
Poppy-Shop
Hoofdveste 2
3992DG HOUTEN
Artikelen dienen onbeschadigd te zijn
Alle bijbehorende accessoires moeten meegestuurd worden
Artikelen kunnen niet teruggezonden worden wanneer u zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen
Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van onze retourregeling
Langskomen om een bestelling op te halen, te ruilen of te retourneren?
Langskomen om een bestelling op te halen , te ruilen of te retourneren is geen probleem. Komt u een bestellen ruilen of ophalen? Bel dan ALTIJD van tevoren!
Tel 0031 850 885 780 Dit zodat wij het artikel kunnen klaarleggen. Let erop dat u altijd uw factuur meeneemt.
De terugbetaling aan de consument gebeurt na ontvangst en controle van de retour gezonden goederen via het betaalmiddel waarmee de bestelling betaald werd, tenzij anders afgsproken tussen de consument en de verkoper.
De door de consument betaalde verzendkosten van de bestelling wordt niet terugbetaald aan de consument indien de bestelling reeds verzonden is naar de consument.
Wat als ik iets verkeerds heb ontvangen of er is een productiefout?
Zijn er aantoonbare gebreken aan een artikel of hebben wij u iets verkeerd toegezonden ten eerste onze excuses en neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zijn ook maar mensen, het is dan ook altijd verstandig om uw bestelling even te controleren.
Wanneer er door onze fout iets verkeerd is geleverd neem dan telefonisch contact op met onze serviceafdeling op 0346-284848
Zij zullen u retour dan in behandeling nemen en met u tot een passende oplossing komen
Je persoonlijke gegevens. Je laat ze bij ons achter, want dat moet nu eenmaal als je iets wilt bestellen. Maar we kunnen ons voorstellen dat je graag wilt weten waarom wij om je persoonlijke gegevens vragen en wat wij ermee doen. Dat vertellen we je hier graag. Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen, laat het ons dan weten via onze klantenservice
[email protected] of telefonisch 0346-284848
Heel veilig
Alle gegevens die je bij ons achterlaat stoppen wij heel veilig achter slot en grendel. Dat doen we met één van de modernste technieken: de Secure Socket Layer (SSL). Wie niks met jouw gegevens te maken heeft, kan er simpelweg niet bij.